Zwroty i wymiana

 

 

 

ZWROTY,  REKLAMACJE,  WYMIANY,  GWARANCJA

 

 

 

Wymiana

 

Niedopasowany rozmiar pierścionka lub bransoletki? U nas możesz wymienić biżuterię na inną, jeżeli taką, mamy akurat w pracowni.

Masz możliwość zwrotu zamówionego towaru w terminie 14 dni od otrzymania produktu. 

Jeśli chcesz, możesz także wymienić biżuterię w terminie do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Produkty możesz wymienić na inne o tej samej lub wyższej wartości (z obowiązkiem dopłaty różnicy).

Produkty, które chcesz wymienić, należy odesłać w nienaruszonym stanie, w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem wymiany.

 

Uwaga! Zwrotom nie podlegają: pierścionki wykonane pod rozmiar, biżuteria personalizowana oraz biżuteria wykonana na specjalne zamówienie.

 

Pobierz i wypełnij formularz wymiany, a następnie prześlij nam zdjęcie lub skan na adres mailowy aleksandrapuchacz.pl@gmail.com a oryginał dołącz do przesyłki zwrotnej. Koszt przesyłki zwrotnej jest po stronie klienta. Koszt przesyłki drugiego produktu jest po naszej stronie.

 

Przesyłkę należy wysłać na adres lub do paczkomatu:

Aleksandra Puchacz Jewellery

Obrońców Westerplatte 14, 84 – 360, Łeba

tel. 784378255

 

KOD PACZKOMATU DO ZWROTU:  LEA01N  aleja Świętego Jakuba 39, 84-360, Łeba

 

Formularz wymiany pobierz TUTAJ

 

Zwrot

 

Masz 14 dni na dokonanie zwrotu. Produkt, który chcesz zwrócić należy odesłać w nienaruszonym stanie.
Pobierz i wypełnij formularz zwrotu, a następnie prześlij nam zdjęcie/skan na adres mailowy aleksandrapuchacz.pl@gmail.com a oryginał dołącz do paczki ze zwrotem. Koszt przesyłki zwrotnej jest po stronie klienta.

 

UWAGA: Masz 14 dni na zgłoszenie zwrotu od dnia otrzymania przesyłki. Następnie 14 dni na dostarczenie paczki od dnia zgłoszenia zwrotu. Wszystkie paczki wysłane po tym terminie nie będą przyjmowane.

 

Formularz zwrotu pobierz TUTAJ

 

 

Reklamacja

 

Jeżeli produkt, który zamówiłaś posiada wadę, jak najbardziej możesz reklamować. Zrobimy co możemy, by jak najlepiej rozwiązać tą sytuację. W pierwszej kolejności prosimy zgłosić reklamację na adres mailowy: aleksandrapuchacz.pl@gmail.com

Należy podać numer zamówienia, opisać wadę i przesłać zdjęcia.

Następnie należy uzupełnić formularz reklamacyjny, który będzie zawierał numer zamówienia, imię i nazwisko zamawiającego, oraz szczegółowy opis wady/uszkodzenia. Można poprosić o przesłanie przykładowego formularza pisząc na wyżej wymieniony adres mailowy. Koszt przesyłki zwrotnej jest po stronie klienta.

 

UWAGA: W przeciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji należy wysłać reklamowany produkt. Wszystkie reklamacje wysyłane po tym terminie nie będą przyjmowane.

 

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki. Decyzje wysyłamy na podany w formularzu adres mailowy. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, napisz do nas wiadomość na adres: aleksandrapuchacz.pl@gmail.com

 

Formularz reklamacyjny pobierz TUTAJ

 

 

 Gwarancja

 

Wszystkie oferowane w sklepie ALEKSANDRAPUCHACZ.PL produkty podlegają reżimowi odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową (dotyczy sprzedaży konsumenckiej) lub – w przypadku sprzedaży w ramach działalności gospodarczej – rękojmi za wady rzeczy sprzedanej na zasadach ogólnych (w zależności od tego, które przepisy znajdą zastosowanie w konkretnym przypadku).


Z uwagi na szczególną delikatność produktów, firma zastrzega, że naprawie gwarancyjnej nie podlegają rozerwane łańcuszki, bowiem uszkodzenia takie mogą powstać wyłącznie w wyniku niewłaściwego użytkowania.


Gwarancja na produkty ALEKSANDRA PUCHACZ JEWELLERY trwa 6 miesięcy od otrzymania przez klienta produktu. Dotyczy ona uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych biżuterii. nie obejmuje natomiast uszkodzeń mechanicznych wynikających z niewłaściwego użytkowania produktu.


Uwaga! Jeżeli biżuteria nosi ślady naprawy poza pracownią ALEKSANDRA PUCHACZ JEWELLERY (tj. naprawy własne, naprawy u jubilerów niezwiązanych z naszą firmą ) produkt traci gwarancję.


Gwarancja jest rozpatrywana na podstawie dowodu zakupu.


Wszelkie naprawy pozagwarancyjne są bezterminowo bezpłatne. Klient ponosi jedynie koszty ewentualnego zużycia materiału (gdy do produktu trzeba np. dodać złoto by dokonać naprawy) bądź koszty ewentualnej wysyłki do pracowni i z pracowni do klienta.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl